Myom

Dobrý den, chici se zeptat mám myom 4cm veliký a sníženou sliznici. Momentálně mi moje gynekoložka napsala novou antikoncepci (z Jangee na Mistru). Už 10 dní mám nafouklé břicho jako v 6 měsíci těhotenství, břicho je tvrdé a mám křeče. Jsem poměrně dost štíhlá, takže břicho je na mně hrozně vidět, nepřibrala jsem spíš mi přijde, že ze stresu a bolesti jsem zhubla. Může to být z myomu? Ke své gynekoložce jsem šla jestli to není z té nové antikoncepce a říkala, že ne a předepsala mi doxybene 100 mg s tím, že za měsíc mám přijít na kontrolu a odešle mne na léčení myomu do nemocnice. Ale břicho je furt stejně nafouklé a bolavé, že si nejsem jistá jestli na to antibiotika zabírají. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Mistra má stejné složení jako Jeanine (akorát jiný výrobce a nižší cena preparátu. myom prakticky nikdy nebolí a břicho nenafukuje...nepíšete další obtíže co jste měla, těžko vydedukuji přoč vám byla nasazena antibiotika..čili nejlépe- znovu se ukázat u svého gynekologa a nečekat onen měsíc...

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x