Nachlazení

Dobrý den, obracím se na Vás s problémem, který pravděpodobně vznikl při koupání ve studeném bazénu. Celkově jsem nastydla a začala jsem cítit nepříjemné pocity na pohlaví. V lékárně jsem zakoupila Canesten (tableta a krém) a aplikovala....několik dnů se nic nezlepšilo, nejvíce mě trápila bolest při utírání. Po návratu z dovolené jsem chtěla navštívit svou gynekoložku, ale nebylak dispozici, proto jsem zakoupila Betadine 100 a 3 dny aplikovala. Vše se mi zdálo OK. Pro jistotu jsem ještě zakoupila laktobacilus a 2 x aplikovala. Vše bylo v pořádku až do pohlavního styku. Při něm jsem bolest necítila, ale nyní opět cítím bolest při utírání. Výtok je běžný, svědění výjimečně, zarudnutí možná lehce více než běžné, obávám se porušení jemné kůže. Stejnou bolest při utírání jsem cítila hned po vzniku nachlazení. Před 5 dny se mi udělal opar na rtu. Poraďte mi, prosím, co bych měla dělat. Za 14 dnů odjíždím na dovolenou a nerada bych si ji situací kazila. Děkuji. PS: Jsem uživatelkou HA

Odpověď odborníka:

dobrý den, vypadá to i zánět močových cest,každopádně z obrazovky to nelze spolehlivě určit.zkuste hodně tekutin a hlavně teplo.pokud to nepřejde do cca 5 dní, navštivte lékaře.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: