Nadměrné slinění

Poslední půl rok dochází k nadměrné tvorbě slin. Bylo mi řečeno, že je to reakce na užívání léků. Osm let užívám léky Akineton a Lexaurin. Příležitostně beru na bolest lék Dolmina. Paní doktorka mi řekla, že mi na to nemůže dát žádný lék, protože by potlačoval účinky již užívaných léků. Doporučila mi, abych si v lékárně zjistil možnost užívání bylinných léků, apod. V lékárně mi řekli, že nic takového neznají. Může mi prosím poradit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Váše lékařka má pravdu. Léky, které omezují tvorbu slin, by totiž mohly opravdu ovlivňovat Vaše normální léky. Opravdu mě ale nenapadá žádný rostlinný přípravek, který by tvorbu slin potlačoval, snad jen šalvějový odvar. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: