Nadmerne vypadavani vlasu

Je mi 18 let a uz pres rok mi vypadavaji vlasy. Chvili jsem uzivala hormonalni antikoncepci, ale tu jsem musela vysadit kvuli hospitalizaci v nemocnici z duvodu maleho poctu krevnich desticek. Od te doby zacaly vlasy vypadavat. Casto vypadnou chomace. Jsem z toho zoufala, byla jsem s tim na kozni a vzdy mi dali nejake sampony a vodicky Alpicort. Krevni obraz mam v poradku. Casto se potim i po minimalni namaze, hur se mi dycha, vsimla jsem si i ochlupeni na prsou a citim se tak celkove unavena. Mela jsem i problem s menstruaci. Nekdy trvala treba i 2-3 dny a byla velmi slaba. Mohlo by se jednat o horm.poruchu? Dekuji.

Odpověď odborníka:

O hormonální potíž se jednat může - na prvním místě bych vyloučila poruchu štítné žlázy, s ohledem na ochlupení na prsou a poruchy menstruace se může jednat i o abnormální hladiny androgenů.
Myslím, že endokrinologické vyšetření by bylo na místě.
Mějte se hezky.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: