Nafouklé břicho

Dobrý večer, v srpnu 2014 jsem podstoupila hormonální léčbu a od té doby mě trápí nafouklé břicho. Vyšetření kolonoskopické a gastro je v pořádku. Krev také, včetně sona. O vánocích jsem byla na antibiotikách z důvodu nálezu bakterie eColi. Avšak problém stále přetrvává. Když ležím, je to v pořádku, v momentu kdy se postavím, mám balon. Poslední mě napadá voda v břiše. Prosím o radu. Děkuji moc

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Nenapsala jste dost informací. Ta hormonální léčba byla kvůli otěhotnění? Vaše problémy mohou být jako následek hormonální(nadbytečné) léčby. Zdá se. že potíže jsou z překyselení žaludku. Jezte co nejméně cukrů - ovoce nahraďte zeleninou, nejezte bílou mouku. Vhodné by bylo užívat Vitar sodu, 2 tablety před spaním(těstoviny, pizza), nepijte kafe - vůbec. Pijte dostatečně, nejlépe voda a čaje (ne ovocné). Jezte brambory a kvalitní bílkovinu: vejce, hovězí, tučné ryby. Při vašich dalších dotazech mne můžete kontaktovat na mailu, ale jenom když jste ochotná změnit stravování: holeckoj@seznam.cz Dr.Holečko

MUDr. Jiří Holečko
MUDr. Jiří Holečko

Specializace: Celostní medicína
Pracoviště: Ambulance civilizačních nemocí - specializovaná výživa, Luže

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: