Nafouklé břicho

Dobrý den, v květnu 2012 jsem začala užívat antikoncepci-Minervu. Časem jsem si ale začala všímat velmi nafouklého břicha, které bylo spojeno se zácpou. Zašla jsem ke své doktorce a ta mi napsala novou antikoncepci-Daylette. Nafouklé břicho se o něco zmenšilo, ale pořád nafouklé je, večer nejvíc. Zácpa také už není tak častá. Daylette užívám skoro 4 měsíce a nafouklé břicho se už nezmenšuje. Myslíte, že je ještě brzy na to, aby nafouklost vymizela úplně? Mockrát děkuji za odpověď, Lucie.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nafouklé břicho obvykle z antikoncepce jako takové není. Jezte jogurty a mléčné kysané výrobky. Časem se vše upraví.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: