Nafouknuté břicho při menstruaci

Dobrý deň, mám 50 rokov, kvoli nepravidelnej menštruácii užívam asi pol roka Klimonorm, kvoli bolestivým prsníkom Mastodynon a kvoli častému nutkaniu na močenie Spasmed Každý menzes je sprevádzaný kŕčmi a bolestivým, veľmi nafúknutým bruchom, ale podľa gynekológa je všetko v poriadku. Keď protestujem, mám pocit, akoby som bola podľa neho simulant, ale počas menzes ani nezapnem nohavice, nemožem ani cvičiť, pretože je bolesť ešte vačšia. Je to všetko normálne? Ďakujem

Odpověď odborníka:

Bolest jistě normální není bylo by možné místo Klimonormu zkusit na několik cyklů nízkodávkovanou antikoncepci zda se při ní stav zlepší. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: