Náhlá nesnášenlivost léků

Dobrý den. Díky trojklannému nervu jsem v životě už vyzkoušela hodně léků a jediné vedlejší účinky, které se u mě projevovaly, byla nevolnost. V létě mě přepadly deprese (panická porucha) a začalo martirium. Nejprve jsem dostala Neurol, po kterém jsem téměř přestala spát. Na psychiatrii jsem pak dostala Mirtazapin. Zpočátku dobré, ale po pár týdnech se depresivní stavy začaly vracet, navíc jsem byla neustále ospalá. Dostala jsem Cipralex. Téměř jsem přestala vidět (rozšířily se mi zornice a vidění bylo rozmazané, navíc velká citlivost na světlo), zvracela jsem, šílené bolesti hlavy. No nic - dostala jsem Citalec a reakce i na velmi malou dávku stejná, jako u Cipralexu. Teď jsem zcela bez léků a je mi zle. Zjistila jsem, že už ale nesnesu snad vůbec nic (dostala jsem Mydocalm na uvolnění svalů a opět se objevily snad všechny existující vedlejší účinky - nevolnost, nespavost, závratě... ), snad možná Paralen ještě snesu... Jsem z toho vyděšená, nikdo mi nic neřekne (prý na co potřebuju vědět z čeho to je). Jak se může takhle najednou objevit taková nesnášenlivost léků? Copak jsem magnet na vedlejší účinky, když jsem donedávna žádné takové problémy neměla? Vůbec si nedovedu představit situaci, kdy nějaké léky prostě budu muset mít (už teď je to hodně těžké vydržet ty šílené depresivní stavy, jen se modlím, aby to samo nějak odeznělo).

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně bych doporučoval konzultaci přímo u ošetřujícího psychiatra ohledně nežádoucích účinků. Antidepresiv je na českém trhu celá řada, není tedy problém vybrat taková, která u vás nežádoucí účinky způsobovat nebudou. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-14 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
nesnášenlivost léků | Od: Ivana | 14.5.2015 07:57
Já mám bohužel taky velůkou nesnášenlivost léků.Beru Rivotril a ten mě sedí,ale je bohužel návykový...a k tomu Olanzapin a Valdoxan.Úplně Tě chápu,vím ,co to je.Teď mě ke všemu našli ještě reaktivní artritidu,nasadila mi kortikoidy a vůbec je nesnesu,ale prý se to nedá ničím jiným vyléčit.Tak se moc bojím,co bude dál...Přeji hodně štěstí
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest hlavy Už asi půl roku mě vždy po nějakou dobu bolí levý spánek - tlačí...
  • Bolest ohryzku Je mi 17 let a dnes mě začal silně bolet jakoby ohryzek. Ostrá...
  • Přítel má problém s erekcí Můj přítel má problémy s erekcí. Je mu 20 a nikdy...
  • Vyvolání zvracení Chtěla by jsem se zeptat jak mam vyvolat zvracení zatím děkuji
  • Cukrovka Prosím vás. Chtěla bych se zeptat co pro mě znamená, když cukr v krvi...
  • Náhlá mdloba Už nějaký čas mám problémy. Opakují se čím dál častější. Většinou...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x