Náhlé krvácení

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, jak je možné, že jsem dostala menstruaci, aniž bych dobrala platíčko antikoncepce. Zbývá mi ještě pět prášků, ale již druhý den krvácím. Myslíte, že by to mohlo být tím, že již 10 dní beru pravidelně poměrně větší množství prášků na bolest (Ibalgin, Valetol) kvůli trhání zubů. Nebo jaké by prosím Vás mohly být příčiny mého náhlého krvácení? Děkuji Vám za odpověď, Hanka

Odpověď odborníka:

Ano , užívání většího množství léků které jste jmenovala bude velmi pravděpodobnou příčinou. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Impotence
Články: Impotence
Impotence nebo erektilní...
Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Články: Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Mluvíte ze spaní nebo ve...
Jak poznám, že mi cukrovka ničí ledviny – 10 zásadních otázek a odpovědí
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Co může prozradit krev o stavu cév a srdce
Články: Co může prozradit krev o stavu cév a srdce
Jedna vlaštovka jaro nedělá...
Anesteziologické vyšetření
Články: Anesteziologické vyšetření
Anesteziologické vyšetření...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: