Namáhané oči

Dobrý den, poslední dobou pracuji často s počítačem. Skoro půlku dne, včera mě začali bolet oči , neuvěřitelně často mrkám, mám suché oči, a jako by s nimi pořád hýbu , nevím jak to mám popsat. Taky jsem citlivá na světlo. Co mám dělat, aby to přešlo? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Váš problém bude s největší pravděpodobností computer vision syndrom. řešením je dodržování ergometrie práce a pár opatření.: Dopřejte svým očím pravidelné přestávky, Upravte si nastavení monitoru počítače podle svých potřeb (snížení jasu), Změňte si uspořádání svého pracovního stolu (obrazovku počítače je lehce pod úrovní očí ve vzdálenosti 50 cm až 70 cm od obličeje), Zbavte se přebytečného jasu a osvětlení z okolí Podrobnosti na: http://sdeleni.idnes.cz/i-lidske-oko-muze-trpet-chronickou-unavou-nepodcenujte-tento-problem-1kb-/ona_sdeleni.aspx?c=A130528_084820_ona_sdeleni_ahr Jako okamžitou pomoc můžete použít umělé slzy, ale ve Vašem věku je dlouhodoběji nedoporučuji. Zároveň bude vhodné nechat si přeměřit, zda není přítomna dioptrická vada, která může Vaše problémy zintenzivňovat.

MUDr. Vladimír Korda, Ph.D.
MUDr. Vladimír Korda, Ph.D.

Specializace: Oční lékařství
Pracoviště: OFTEX oční klinika Pardubice a oční centrum Hradec Králové

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Zvětšené srdce Lékaři mně zjistili zvětšené srdce. Nevím, co to je a jak mám...
  • Polyp na děloze. P.doktore,chtěla jsem se vás zeptat byl mi zjištěn polyp na...
  • Pupinek Zjistil jsem,že se mi na kůži mezi pravým a levým varletem ve spodní...
  • Bolest v pravém podbřišku Pul roku me trapi obcasne pichnuti nebo bolest v...
  • Penirium Chtěl bych se zeptat na doplněk stravy Penirium. Zajímá mě jestli to...
  • Solumedrol a diabetes Od 14.2.2014 do 11.4.2014 som brala infúzie solumedrolu...
 
Naposledy čtené: