Náměsíčnost

Dobrý den, můj manžel již dva roky trpí náměsíčností, v noci ho budí různé běsy, je vystrašený, už párkrát mě v noci i napadl.Neurolog mu předepsal tlumící léky, při jejichž užívání byl velice unavený a náměsíčnost se pouze zmírnila. S užíváním těchto léků se mu objěvily nevyléčitelné exémy.Nevím, ke kterému odborníkovi bych ho měla poslat. A kde hledat příčinu. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, náměsíčnost se farmaky léčí pouze zřídka, většinou postačuje úprava spánkových návyků, apod. Z léků se často předepisuje např. Rivotril či jiné léky ze skupiny benzodiazepinů. U nich nicméně nejsou zásadní kožní projevy jako nežádoucí účinek popisovány. Bohužel nevím, jaký lék Váš partner užívá, ale o Vámi zmíněných problémech se nejlépe poraďte s dermatologem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: