Narkoza

maminka v listopadu byla na operaci kyčle. Před operaci byla normalni. 14 dni po operaci začala stracet pemet. Ze dne na den se stav zhoršoval. byla diabetička 3 krat denne inzulin.Nakonec musela jet do nemocnice.Tam přestala chodit, nepoznavala nas, nemluvila,pry alzhamer. Je možne takovo rychlosti se nemoc projevila. Maminka po mesici zemřela. Vysledky eeg,ct,byli pry negativni. Bohužel nemoc byla tak rychla ,že ji nebylo pomoci. JE možne ,že by se neco stalo s narkozou. dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Hano! Nerozumím dobře otázce, nevím, co chcete vědět. Maminka nejspíš nebyla v moc dobrém stavu, jako diabetička na inzulinu mohla mít dosti poškozené cévy... Neurodegenerativní onemocnění nebývají takto rychlé, ale stát se to může. Operace jako zátěž organismu k tomu mohla (a nemusela) přispět.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: