Nasazení antikoncepce lindynette

Dobrý den pane doktore, první den mentruace jsem si vzala první pilulku antikoncepce Lindynette. Druhý den jsem přestala krvácet. Nyní užívám tuto antikoncepci již 7. den a žádné další krvácení jsem neměla. Chtěla bych se zeptat, zda je možné, že toto způsobila antikoncepce nebo může být jiná příčina. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Menses mohla být takto antikoncepcí zkrácena, doporučuji vedení menstruačního kalendáře a očekávejte,že při antikoncepci bývá menses kratší a slabší,pokud by se nedostavila po ukončení platíčka,bylo by vhodné vyšetření. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když se rakovina rozšíří do kostí
Články: Když se rakovina rozšíří do kostí
Toto zhoubné onemocnění...
Jak žít s umělou chlopní
Články: Jak žít s umělou chlopní
Operovali vám srdce...
Chudokrevnost
Články: Chudokrevnost
Chudokrevnost, neboli...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Angína
Články: Angína
Angína je akutní zánět...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x