Následky epidurálu

dobrý den mám takový menší dotaz.Před rokem a 4měsíci jsem rodila a nechala jsem si píchnout epidurál.Dodnes cítím místo kde mě bylo aplikován epidurál.Při námaze nabo když se skloním.Trnou mi i někdy nohy.Nevím jestli to má s tím něco společného.Ráda bych věděla jestli je normální že vpich stále cítím.děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

DObrý den, normální to není, tyto obtíže byste mít neměla. Zkuste se poradit s neurologem.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x