Natékání poprsí

Dobrý den pane doktore Sládečku, mám menší problém již 10dní mi natéká a bolí poprsí, ráno mám pocit na zvracení, a přes den si mi občas motá hlava a chtěla bych se zeptat čím je to způsobeno? Beru pravidelně antikoncepci občas si ji, ale vemu o 3hodiny později. S přítelem máme styk občas i 3x -4x denně když se vidíme, ale občas je to ob den. Je možné že jsem nějaká přehormonovaná? Dělala jsem si i těhotenský test do proudu moči a vyšel mi jako neplatný test a druhý byl na namáčení do moči a ten mi vyšel negativní. Děkuji za odpověď Zuzana

Odpověď odborníka:

Zkuste si udělat test Clearblue je velmi přesný, nepíšete kdy byly poslední menses zvracení a motání hlavy by mohlo být způsobeno i ze současných klimatických podmínek na bolesti v prsou zkuste AGNUCASTON nebo Wobenzym často potíže odstraní i změna antikoncepčního preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: