Návrat k vysazené antikoncepci

Dobrý den, mám takový menší problém - po 2 měsících, co jsem vysadila antikoncepci jsem se k ní opět vrátila (antikoncepce Stodette). Začala jsem ji brát od prvního dne menstruace a po týdnu normální menstruace jsem ještě skoro týden špinila. Platíčko jsem normálně dobrala. Teď po sedmidenní pauze, kdy se menstruace vůbec nedostavila, jsem začala brát další platíčko (dnes je to už 5. prášek) a pořád nic. Mám navštívit svého gynekologa? Těhotná na 99% být nemůžu... Děkuji předem za odpověď. Marie

Odpověď odborníka:

Na vašem místě bych si udělal těhotenský test a bude li negativní doberte platíčko a vyčkejte menses příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Homeopatie: po čem sáhnout, když je dítě k neutišení
Články: Homeopatie: po čem sáhnout, když je dítě k neutišení
Všechna miminka pláčou, a...
Krev v moči? Nikdy nejde o banalitu!
Články: Krev v moči? Nikdy nejde o banalitu!
Že vůbec nevíte, jakou...
Žloutenka typu E – nová hrozba?
Články: Žloutenka typu E – nová hrozba?
Odborníci rozeznávají 5...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Vyšetření nosních dutin
Články: Vyšetření nosních dutin
Jak vypadá vyšetření...
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Články: Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Pokud patříte mezi pylové...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: