Nebolnost při prvním použití antikoncepce dienille

dobrý den, chtěla jsem se poradit, včera jsem si vzala první prášek antikoncepce Dienille a celou noc mi bylo špatně, ráno jsem zvracela (žluč), mám ji brát dál, nebo přestat a změnit. Je to má první antikoncepce, tak si ještě nevím rady vůbec. Děkuji za odpověď ;) (Když mi ji dal doktor na 3 měsíce, budu moci zbytek vrátit a počítat s vrácením peněz??)

Odpověď odborníka:

Po prvním prášku nevolnost nebývá zkuste jej nebrat na lačný žaludek ale spolu s jídlem vrátit léky když opustily lékárnu nebo ordinaci již není možné. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: