Nechtěný potrat

Dobrý den,ja bych potrebovala poradit,s tím,jestli je možné,když je žena v pokročilejším stadiu těhotenství,např.8 týden a vezme si antikoncepční pilulku,jestli se muze nco stat diteti,a pak bych se chtela zeptat na to,v cem zeny nejcasteji chybuji,jako co delaji spatne az to vede k potratu.Vybrala jsem si potrat jako maturitni praci a na tohle nejak bohuzel nemuzu najit odpovedi.predem dekuji

Odpověď odborníka:

Dobry den, Jano! Jen stručně. Mezi příčiny vedoucí k potratu, které sama žena může alespoň do určité míry ovlivnit patří: chronická onemocnění matky (diabetes, hyperztenze, sníž. funkce štítné žlázy - tato onemocnění by měla být kompenzovaná terapií dřív než se žena rozhodne otěhotnět), akutní onemocnění (hlavně na zač. těhotenství se chránit před virosami, nenavštěvovat místa s velkou koncentrací lidí pokud řádí např. chřipková epidemie), úrazy ( neprovozovat aktivity při nichž hrozí úraz - někt. sporty, nepřipoutaná v autě), příliš divoký sex, zvedání břemen (ne víc než 5 kg), toxiny (drogy, kouření alkohol), stres. K otázce co způsobí 1 antikoncepční tableta 8 týdnů starému těhotenství není možné se přesně vyjádřit, obecně užívání hormonální antikoncepce v těhotenství může způsobit hormonální nerovnováhu s následkem potratu. Ať se maturitní práce vydaří!

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
potrat | Od: anonim | 7.3.2011 16:02
takze kdyz budu treba ve 4 mesici a vemu si antikoncepci tak mohu take potratit (ja tehotna nejsem)
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x