Nechuť k sexu a bolesti

Dobrý den, chtěla bych požádat o radu. V sedmnácti jsem začala s užíváním hormonální antikoncepse Aritizia. Po čtyřech měsících jsem začala mít bolesti při pohlavním styku. Proto jsem byla u gynekolologa, který udělal testy a nenašel žádnou bakterii. Poradil mi abych s přítelem začala používat lubrikační gel ale ani to nepomohlo. K bolestem se navíc přidala absolutní nechuť k sexu a nemám ponětí co s tím. Přítel to chápe, ale není to pro něj jednoduché. Snažím se s tím něco udělat ale lékař mi nepomohl. Proto vás prosím o radu. Předem děkuji

Odpověď odborníka:

K nežádoucím možným vedlejším účinků antikoncepce patří i snížená apetence k sexu, bolest by ale být neměla, bylo by dobře provést vyšetření na zánět a zkusit s přítelem jinou formu antikoncepce příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: