Nechutenství

Byla jsem minulý týden na antibiotikách tuto neděli jsem je dobrala, měla jsem ošklivý kašel. O víkendu uz mi bylo lépe takže jsem začala normálně fungovat ale když jsem si v neděli v 9 ráno vzala antibiotika tak jsem po par hodinách přibližně kolem 3 začala zvracet a mít průjem a to vše najednou. Zvracení ustálo ale příjem, nechutenství a pod. je i po 2 dnech muže to byt něco vážného?

Odpověď odborníka:

Nejspíše se jedná o stav související s užívání ATB - střevní dysmikrobie. Doporučila bych vám zkusit nyní užívat laktobacily 3x1 tbl denně. Pokud obtíže nevymizí do konce týdne, měla byste zajít na kontrolu ke svému PL. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: