Nedodržení správného postupu

Dobrý den, užívám hormonální antikoncepci Sunya a v měsících leden,únor jsem ji vynechávala. Po poslední menstruaci jsem však začala prášky opět užívat bez toho aniž bych si uvědomila,že je mám začít brát první den menstruace a navázala jsem až po menstruaci. Chci se tedy zeptat jestli to je problém a jestli jsem v tomto případě tedy nechráněná a jak mám nadále prášky užívat až bude čas na další menstruaci. Děkuji. S pozdravem Sonia Podhorná.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antikoncepční tabletky užívejte nadále, po dobrání celého platíčka udělejte obvyklou pauzu a dále pokračujte novým platíčkem. Během tohoto cyklu se chraňte navíc kondomem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: