Nedošlá menštruácia pri nasadení antikoncepie

Dobrý deň. Prosím radu. Začala som užívať antikoncepciu, prvú tabletu som užila prvý deň menstruačného cyklu. Lenže ono to bolo len špinenie a to špinenie prestalo po 2 dňoch. Podľa testu tehotná nie som. Môže byť problém v zlom nasadení antikoncepcie? ďakujem za radu, umieram strachom

Odpověď odborníka:

dobrý den, pokračujte normálně v užívání,může to být tabletama.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x