Nedostala jsem menstruaci po předčasném dobrani ha

Dobrý den, zbývaly mi ještě čtyři pilulky HA, mela jsem dobrat platicko v neděli ale ve středu jsem mela takový hnědý výtok a mela jsem křeče tak jsem si myslela ze to dostanu a přestala jsem antikoncepci brát ale nakonec se žádná menstruace nekonala a do ted ani nekoná a já nevím jestli to mám začít brát zítra nebo ještě počkat, taky je fakt ze jsem byla trochu ve stresu ale nevím jestli by to na to melo vliv, plus ještě v sobotu před tou středou jsem mela pohlavní styk ale to jsem to brala normalne, tak jsem se bala jestli jsem to nedostala kvůli tomu, radši jsem si koupila včera těh. Test a vyšel negativní, proto nevím z čeho by to mohlo být, předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruace se dostavit nemusí, při HAKmůže i vymizet nebo být velmi velmi slabá. Nasaďte HAK po sedmidenní pauze.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: