Nedostatečná erekce

Dobrý den, máme s přítelem takový problém. Poslední dobou, když přijde na sex, tak vypadá všechno v pořádku, ale poté se erekce vyztrácí, stalo se nám to už párkrát, takže je možné, že v tom je i psychika, ale jelikož začal přítel sportovat, tak bych se chtěla zeptat, jestli má na erekci vliv i větší fyzické zatěžování, popřípadě co by jste doporučil/a např. za stravu, aby se to neopakovalo? Děkuji za odpověď :-)

Odpověď odborníka:

Sportování rozhodně nepodporuje sexuální poruchy. Pokud má partner problémy s erekcí, pak doporučuji spíše občas vzít nějaký medikamenty typu Viagry, aby získal vyšší funkční spolehlivost. Předepsat to umí každý lékař.

Doc. MUDr. Jaroslav Zvěřina, CSc.
Doc. MUDr. Jaroslav Zvěřina, CSc.

Specializace: Psychiatrie, sexuologie
Pracoviště: Sexuologický ústav VFN v Praze a 1. LF UK

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: