Nedostatek estrogenu

Dobrý den,poslední dobou mám problémy s menstruací ,která se mi už 4 měsíce nedostavila,také mi začaly padat vlasy.Během cca půl roku jsem zhubla 10 kg pravidelnou a vyváženou stravou a také pohybem.Nyní vážím při 170cm 52 kg a už nehubnu ale dále sportuji abych si váhu udržela.Myslím si že mé příznaky odpovídají ztrátě hormonu estrogenu.Chtěla jsem se zeptat zda li se tento problém dá řešit nějakým doplňkem stravy popř.hormonální antikoncepcí??Děkuji Hanka.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Významnější změna tělesné hmotnosti ( což je i Váš případ ) může dojít k nepravidelnosti menstruačního cyklu. Doporučoval bych se poradit s Vaším gynekologem, stanovit hladinu základních hormonů, které menstruační cyklus ovlivňují a dále pak léčbu nastavit dle výsledků.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: