Nedostavená menstruace po vysazeni depo-provery

Dobrý den,po druhém porodu jsem pouzivala asi rok depoproveru vzhledem k tomu,že u toho nejsou menzes chtěla jsem ji na chvilku vysadit.Jenže vysazena je skoro rok a menzes jsem mela asi 3x a ne nějak dlouho den,dva,max tři,ale to už bylo spíš špinění.Někdy se stalo,že jsem je měla ráno a večer zas nic.Doktor mi říkal,že to bude trvat než se to upraví,ale už mi to přijde trochu divné.Děkuji za odpověd s pozdravem Nela

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, podobný dotaz jsem na těchto stránkách už zodpovídala. Depo Provera má velmi silný blokující efekt na průběh menstruačního cyklu. Není vyjímkou, když žena po vysazení rok i déle vůbec nemenstruuje. Pokud nechcete otěhotnět, možná byla chyba Depo Proveru vysazovat, v opačném případě nezbývá než počkat, až účinek zcela vymizí a dostaví se pravidelná menstruace.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: