Nedostavení menstruace při ha

Dobrý den, je mi 16 let. Beru antikoncepci Belara od května. Vždy jsem menstruaci dostala 2-4 den v sedmidenní pauze. Poslední prášek jsem si vzala 27.8.2014, menstruace se však v sedmidenní pauze neobjevila. Bolesti jsem měla ale stejné, jako bych menstruaci mít měla.HA jsem brala za účelem zlepšení a srovnání menstruačního cyklu, přítele nemám, tedy nemohu být těhotná. Další platíčko jsem už brát nezačala. Může menstruace při užívání HA vymizet? Děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Když se nedostavila menses a nezačala jste brát další platíčko a přitom jste neměla styk vyčkejte zda se dostaví další menses a pokud ne bude se jednat o hormonální záležitost, zajděte na vyšetření. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: