Nedostavila se menstruace po vynechání antikoncepce

Dobrý den, pravidelně beru už cca necelé 2 roky antikoncepci BELARA. Prášek jsem nikdy nezapomněla. S partnerem provozujeme nechráněný pohlavní styk, kdy partner následně ejakuluje do mně. V pátek jsem si vzala poslední prášek z platíčka a vždy jsem menstruaci dostala do dvou dnů. Dnes je neděle, tedy druhý den od doby, co jsem si vzala poslední prášek a menstruace se stále nedostavila. Bolesti břicha nemám, výtok také ne. Ani prsa mne tolik nebolí jako při běžné menstruaci. Chci se zeptat, zda-li je normální, aby se menstruace v 7denní pauze zpozdila? Je možné, aby nepřišla vůbec? V jaké situaci vyhledat lékaře? Je zde možnost otěhotnění? Děkuji předem za odpověď Ela

Odpověď odborníka:

Poszupujte přesně podle pokynů výrobce- Každý den, ve stejnou dobu musí být užita 1 tableta, nejlépe večer, po dobu 21 po sobě následujících dnů, potom nastává sedmidenní přestávka, kdy se tablety neužívají; během 2-4 dnů po užití poslední tablety by se mělo objevit menstruaci podobné krvácení z vysazení. Po sedmidenním období bez medikace, by medikace měla pokračovat, bez ohledu na to zda krvácení ustalo, užíváním dalšího balení přípravku BELARA. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-10 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: