Negativní vlivy vegetarianské stravy

jsem 5 let vegetarianem, delší dobu mám opakované stavy nevolnosti, slabost, únava. Mohou tyto příznaky být zaviněny vegetariánskou stravou ?

Odpověď odborníka:

Ano, velice často je vegetariánství provázeno nedostatkem různých vitaMÍNŮ, MINERÁLŮ ČI STOPoVÝCH PRVKŮ. Vaše obtíže by napoř. mohly být vyvolány chudokrevností z nedostatku železa ( u vegetariánů časté).Železo obsažené v zelenině se vstřebává do těla jen minimálně a tento zdroj je naprosto nedostačující. Doporučuji nechat si u praktického lékaře udělat krevní testy se zaměřením na tento problém a ev. chybějící složky doplnit např. v tabletách.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x