'nějaká' infekce v těle

Dnes jsem byla u lékařky, z moči zjistila vysokou hodnotu CRF - pokud si dobře pamatuji. Řekla, že v těle mám zánět. Neví kde, jak moc, neví nic, jen, že tam je. A nasadila atb Augmentin 1g. Jelikož mě doprovázely teploty 38.4, lupla jsem jeden prášek hned dopoledne.. Podotýkám, že se léčím s imunitou /již rok/, která byla zcela zničená po velmi častém užívání antibiotik. I se střevy mám častokrát problémy.. A má otázka zní, zda nasazení atb je adekvátní? Bojím se totiž, že se dostanu opět na začátek léčby imunity :( Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud máte vysokou teplotu a vysoké CRP, jsou antibiotika na místě. Máte ještě další příznaky- kašel, řezání či pálení při močení. Nejčastější jsou záněty močového ústrojí a respiračního systému. Pokud máte problémy se střevy, když užíváte antibiotika, kupte si v lékárně probiotika. Zlepšují snášenlivost antibiotik. Snad vše dobře dopadne.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
'Nějaká' infekce v těle - odpověď | Od: Monika | 27.8.2014 11:49
Dobrý den,
další příznaky nemám... Kašel mě doprovází již rok -
trpím chornickou bronchitidou a žádné nepříjemné
pocity při močení nemám...
Probiotika samozřejmě užívám. Se střevy mám potíže
od doby léčby imunity - cca 2 roky.
Děkuji
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: