Nejistá chůze

Jsem důchodce r. 38, obracím se na Vás s prosbou o radu k mému zdr. problému. Téměř 2 roky mě trápí nejistá chůze, která zapříčiňuje i nerovnováhu těla. Nemám sílu v nohách, takže nevystoupím ani na židli. Stav se zhoršil asi před 4 měsíci. CT a magnet. rezonance v normě. Léčím se na ICHS chron. - permanentní fibrilace síní a na aortální stenozu. Užívám WARFARIN od roku 1995 a některé další léky. Další potřebné údaje bych samozřejmě poskytl. S úctou J.V.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, porucha rovnováhy ve Vašem věku a při dalších přidružených chorobách, které máte, je poměrně častý problém. CT a MR, které uvádíte, předpokládám, že se týká mozku. Je-li porucha rovnováhy, která může být výraznější za šera, provázena slabostí dolních končetin, je třeba vyloučit polyneuropatii - postižení periferních nervů nohou. Příčina poruchy rovnováhy může být i v oblasti vnitřního ucha, kolísání tlaku, příčinou může být i aortální stenosa. Zkuste se domluvit s lékařem, ať Vás odešle k neurologickému vyšetření. M. Hlavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
+8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x