Neopálené místo na zápěstí

Dobrý den,v květnu letošního roku jsem byla na obstřiku levého zápěstí,vnitřní strany(obstřik byl Mezokainem)pro zánět šlachy z přetížení.Problémy se do dvou týdnů upravili a já byla bez potíží.Potom jsem si všimla že mi pod kůží v místě obstřiku zůstala tvrdá jakoby kulička,což mi nijak zvlášť nevadí,ale co mě zaráží,je to že jak začaly slunečné dny,tak přesně v místě kde byl dělán obstřik,mám asi 2krát 1,5cm neopálené místo.Nevíte čím to může být?Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud byl součástí injekce i kortikoid, pak toto může být důsledek této injekce. Zda se ložisko s postupem času opálí či nikoli, to v tuto chvíli nelze přesně určit.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: