Nepravidelná menstruace

Dobrý den. Mám aktutní problém ohledně menstruačního cyklu. Minulý měsíc jsem si vzala dvě antikoncepční pilulky najednou ( ve tretím týdnu před týdenní pauzou ). Pak se dostavila menstruace a s novým platíčkem jsem začala jako obvykle. Tento měsíc se bohužel menstruace dostavila o týden dřív ( jsem ted 4 dny před týdenní pauzou, krvácím a pilulky řádně dobírám ). Měla bych poslední prášky dobrat i když krvácím, pak udělat týdenní pauzu a začít nové? Nebo už zbývající 4 tabletky nedobírat a co pak? Děkuji za rychlou odpověď.

Odpověď odborníka:

V tom případě doberte,udělejte 7 denní pauzu a pokračujte novým platem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ztrácíte paměť? Rozpoznejte nemoc od obyčejného zapomínání
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Když se řekne srdeční infarkt
Články: Když se řekne srdeční infarkt
Srdeční infarkt je běžně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Kůže prozradí, na co je tělo alergické
Články: Kůže prozradí, na co je tělo alergické
Mnoho lidí přichází k...
Roztroušená sklerosa
Články: Roztroušená sklerosa
Roztroušená sklerosa je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: