Nepravidelná menstruace

Dobrý den, mám prosbu, přítelkyně bere 2 měsíce antikoncepci. Dostala o 10 dní dříve menstruaci, spíše to bylo takove špinení. Teď v neděli jsme měli pohl. styk, a po něm měla také špinení, ale jen chvilku po něm. No a dnes v úterý dostala menstruaci přesně na termín, kdy by ji měla dostat. Je to normální? Nebo by mohlo jít o nějaké zdravotní problémy? Nebo o nějaký náznak těhotenství? I když bere pravidelně antikoncepci. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, různé nepravidelnosti a špinění jsou u menstruace při HA někdy dalo by se říci "běžné", nemějte obavy - o těhotenství nejspíše nejde , obzlášt pokud přítelkyně bere HA pravidelně bez zapomínání. Kdyby se však špinění a krvácení nějak opakovalo, měla by jít přítelkyně na vyšetření ke gyneklogovi, namístě je vyšetření a ev. změna antikoncepce - složení hormonů jí (jejímu tělu) nemusí vyhovovat. Jinak o antikoncepci si přečtěte třeba zde: http://www.ulekare.cz/Vyhledavani-u-lekare?search=antikoncepce&action=search&module=&from=00&where= . Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: