Nepravidelná menstruace

Dobrý den, už asi 14 dni beru Meridia 15 g a před 7 dny jsem začala špinit . Menstruaci jsme měla dostat až za 9 dní jelikož beru antikoncepci. Tak se chci zeptat jeslti špinění přestane nebo se musím poradit nějak s lékařem. V nežádocuích účinncích se píše poruchy menstruace ale nevím zda to přejde a organismus si zvykne.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, raději se poraďte s lékařem - špinění může i nemusí souviset s Meridií.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x