Nepravidelná menstruace

Dobrý den paní doktorko, chtěla bych se zeptat.Je mi 27 let užívám antikoncepci Lindynette,ale chtěla bych ji přestat brát.Problém je v tom, že mám pořád nepravidelnou menstruaci, po vysazení a tak se chci zeptat jestli je to nějaká vážná zdravotní závada a musí se to nějak léčit, nebo jestli to až tak nevadí když dostatnu menstruaci třeba jednou za dva až tři měsíce? Mockrát děkuji za odpověď Martina.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vysazení antikoncepce nevadí, jaký důvod vás k tomu vede, ale nezmiňujte. Pokud ale byste chtěla otěhotnět, rozhodně by bylo dobré svěřit se s tímto svému gynekologovi, který by vás vyšetřil s ohledem na možné příčiny této nepravidelnosti, udělal ultrazvuk a hormonální hladiny ev.podle výsledků vyšetření další testy a doporučil potom léky, které by mohly hormony urovnat. Hormonální hladiny jsou nesmírně důležité pro početí dítěte a udržení těhotenství. Svěřte se proto s tímto gynekologovi, jistě vás vyšetří a navrhne postupné řešení. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x