Nepravidelná menstruace

Mám takový dotaz. Je tomu 14 dní, kdy jsem byla u svého lékaře s problém, který se týkal toho, že má antikoncepce neudržela mou menstruaci, můj lékař mě vyšetřil, předepsal mi silnější antikoncepci, kterou mám začít brát po vysazení staré HA a sedmidenní pauze, učinila jsem tak. Je to týden od poslední menstruace a od užívání nové HA a já opět menstruuji a mám bolesti jen jednoho vaječníku a bolest střílí do celého podbřišku. Můžete mi prosím k tomu říct svůj názor? Předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Nelze posoudit, nevím, jakou jste brala antikoncepci, jak dlouho apod.Berte v potaz, že s antikoncepcí se tělo sžívá i 6M, dejte nové HAK šanci alespoˇˇn dva tři měsíce. Pokud bude krvácení stejné, pak Vám pravděpodobně nevyhovuje.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: