Nepravidelná menstruace, nitroděložní tělísko

Dobrý den...Moc Vás prosím o radu..Je mi 17 let a mám zavedeno nitroděložní tělísko s mědí a užívám warfarin...Chtěla bych se zeptat čím může být způsobeno, že mám menstruaci co 24 dní, když předtím sem jí mívala co 28?Jinak mám menstruaci pravidelnou a vždy 5 dnů..Je to normální??Lékař mi řekl, že jsem zdravá...Může to být způsobeno tělískem nebo warfarinem?Předem dekuji za odpověď...S pozdravem Jana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, paní Jano, změna rytmu menses může přijít i nezávisle na něčem jiném. Je však možné, že nitroděložní tělísko zrovna u Vás zkrácení cyklu způsobilo. Není se čeho obávat, není to žádná komplikace (kromě toho, že je to asi nepohodlné).

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Od kolika se muze zavist Nitro děložní tělísko?? | Od: Anet | 29.5.2014 22:30
Dobrý den mohu se zeptat od kolika let se zavadi
nitrodelozni telisko?
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: