Nepravidelná menstruace po dobrání norethisteronu

Dobrý den pane doktore, v prosinci jsem brala cca 2 týdny Norethisteron, který mi byl předepsán na zastavení menzes (trval 11 dní a přišel o 4 dny dříve). Po jeho dobrání se menstruace dostavila, byla slabší a kratší než obvykle. Nyní mám zpoždění 3 dny:( Podotýkám, že dříve jsem měla naprosto pravidelný cyklus 28 dní. Může být toto zpoždění ovlivněno Norethisteron? (Ačkoliv jsem ho dobrala cca 20.12.). Díky ze odpověď, hezký den M.

Odpověď odborníka:

Ne, není to způsobeno Norethisteron, jeho účinek skončil při menzes, bude to jiná příčina, například hormonální porucha, event. gravidita. Udělejte si pro jistotu gravitest. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: