Nepravidelná menstruace, špinění

Dobrý den, je mi 20 let a v lednu jsem vysadila HA Lindynette, kterou jsem brala 3 roky (od 16 ti let). Rozhodli jsme tak s manželem, protože mi HA dělala potíže. Od té doby mám problémy s pravidelností menstruace. Tu jsem po vysazení dostala v březnu a v dubnu, v květnu jsem se po 3 týdnech špinění vydala na gynekologii. Pan doktor konstatoval nepřítomnost ovulace a předepsal mi Proveru na 16.-26. DC, a to na dva cykly. V prvním se menstruace dostavila, nyní v druhém ale po dobrání tabletek opět jen špiním, a to již 8. den. Špinění je stejně jako v květnu doprovázeno bolestí podbřišku jako u menstruace. Čím mohou být podle Vás tyto problémy způsobeny a jak byste je řešil? Může mít vliv i autoimunitní zánět ŠŽ? Pomůže třeba endokrinolog, nebo bylinky - kontryhel? Předem děkuji a omlouvám se za dlouhý dotaz.

Odpověď odborníka:

Štítná žláza se na cyklu může podílet ale obecně jeho průběh je hormonálně řízen a proto i jeho úprava se děje hormonálně. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: