Nepříjmené stavy po užití estrofemu

Dobrý den, dnes jsem byla na gynekologii, jelikož už skoro 14 dní krvácím. Doktorka mě přímo v ordinaci dala do pytlíčku 3 tabletky, které mám teď po tři dny brát. Pak mám 10 dní brát Norethisteron. Na těch třech tabletách je označení Novo 280. Chci se Vás zeptat, je tohle Estrofem a souhlasíte s postupem mé doktorky? Říkala, že tenhle měsíc uděláme tzv. hormonální revizi a v květnu, kdy jdu na preventivní kontrolu, budeme řešit co dál, pokud tahle léčba nepomůže. Estrofem (zřejmě) jsem si vzala teď dopoledne a po tom jsem začala mít děsné stavy. Syn trochu zlobil a já jsem byla nepříčetná, hrozně mě taková prkotina vytočila, cítila jsem se vážně divně. Několikrát jsem se i rozbrečela, bála jsem se, že snad synovi něco udělám :( Říkám si, že ty tři dny to snad vydržím a dám si ho až syn v poledne usne. Teď se cítím líp ale jsem z toho dost rozhozená. Jak přesně funguje tenhle lék?

Odpověď odborníka:

Novo 280 je preparát Estrofem 2 mg, postup vaší lékařky je jeden z používaných a možných, je velmi nepravděpodobné, že by po požití jedné tablety jste měla psychické příznaky jaké popisujete, příčinu bude nutno hledat jinde. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: