Nesnášenlivost beta-blokátorů

15 let jsem užívala na vysoký tlak a arytmii Trimepranol, od doby,kdy už není k dostání jsem vyzkoušela 3 jiné beta-blokátory,které mi snižují tep pod 60/min a s tím spojené obtíže, začínající artróza,otok kotníku,různé bolesti svalů,kloubů, tinitus,nespavost,únava.Když si beta-blokátor nevezmu,obtíže sice odeznívají,ale tep mi druhý den vyletí na 95-100 a cítím se zase zle. Jak to mám řešit?

Odpověď odborníka:

Při intoleranci beta-blokátorů lze vyzkoušet lék Verapamil (ze skupiny blokátorů Ca kanálu), který má taktéž vliv na tepovou frekvenci. Doporučila bych vám konzultaci s vaším PL. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x