Nespavost během studia a práce

Ahoj, právě dodělávám diplomku a do toho pracuji na půl úvazku ve firmě. Od zkouškového mám ale pocit, že se mi hrozně zhoršil spánek. Když se vzbudím, často jsem unavený, večer mě bolí hlava, několikrát za noc se budím a jsem přes den trochu protivný. Nevíte někdo co s tím? Už jsem z toho na prášky, je to děsný kolotoč a já nevím moc jak si pomoci. Mléko s medem mi fakt nepomáhá, má smysl zkoušet ty prášky? (třeba Dormian atd.)

Odpověď odborníka:

Milý Ondřeji, prožíváte určitě mimořádně náročné období. Myslím, že by Vám mohl pomoci praktický lékař předpisem některého z léků, který působí proti úzkosti a napětí, aniž by Vás "vyřadil" z přemýšlení /například Atarax/. Pevně věřím, že Vaše stresové období brzy skončí a podaří se Vám obnovit vnitřní rovnováhu.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: