Neurol - alergie na slunce?

Vážená paní doktorko, již několik let trpím úzkostnými stavy, které se mi daří korigovat jen léky jako Neurol a Lexaurin. Loni v létě se u mne poprvé vyskytla alergická reakce na slunce (červené pupínky, svědivé, které se zvrhnou v pupínky s bílými čepičkami - akné). Chtěla bych se zeptat, zda za to může Neurol. (Loni v létě jsem též brala Neurol nebo Lexaurin, nejsem si jistá) Můžete mi poradit, prosím, které léky na uklidnění nezpůsobují tuto sluneční vyrážku? :-( Chystám se za čtvrt roku k moři a tuším, že se to bude opět opakovat vzhledem k tomu, že už mi vyrážka opět vyskákala po 3denním opalování minulý týden. :-( Předem Vám velmi děkuji za radu a přeji hezký den. S pozdravem, Pavla B.

Odpověď odborníka:

Ještě bych doplnila předešlou odpověď, pokud se dermaittida objevila již i nyní, nasadila bych si antihistminika /Xyzal, Zyrtec/již nyní, léčbu lze doplnit ještě rozpustným calciem 1tbl. denně, stabilizuje membrány žírných buněk, takže by jako preventivní lék Vám mohl ulevit. Při výrazném zhoršení by se event. do léčbuy musely přidat kortikosteroidy, ale tuto léčbu by měl již vést dermatolog neobo alergolgog.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: