Neurol × lexaurin

Dobrý den, stala se taková věc .. v úterý jsem měla záchvat , výsledek panická ataka. Byla jsem za svou praktickou lékářkou a ta mi předepsala Neurol, kvůli stresovému období. Jenže jsem si ho nestihla v lékárně vyzvednout a teď v sobotu jsem zase pociťovala vnitřní neklid, bušení srdce , nešlo mi se uklidnit a tak jsem užila jednu tabletku od tchýně Lexaurinu. Nemělo by to nějak vadit? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Nemusíte mít obavy, Lexaurin má velmi podobný efekt jako Neurol a v případě potřeby je lze zaměnit. Oba tyto léky však mají riziko návyku, proto doporučuji je užívat co nejméně. Můžete zkusit ve stresovém období užívat preventivně Persen forte a Magne B6, jde o látky přírodního původu zcela bez rizika vzniku závislosti, přitom s dobrým efektem.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x