Neustálá únava

Dobrý den, už dlouhou dobu mě trápí pocit slabosti a neustálá únava jsem schopna spát několik hodin a i přesto jsem během dne unavená (Takhle unavená jsemnebývala). Byla jsem na vyšetřeních, kde mi zjistili latentní tetánii + hypotenze, na štítnou žlázu beru Euthyrox 50 (čtvrt tablety). Jestli to může být pouze z othoto. Předem děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, snížená funkce štítné žlázy (na kterou berete Euthyrox), plus nedostatek vitamínu D a vápníku (což většinou způsobuje latentní tetánii) mohou způsobit nadměrnou únavu. Nicméně po úpravě těchto poruch byste se měla cítit lépe. Pokud k tomu nedojde, z hormonálního hlediska bych ještě vyšetřila hladinu kortizolu, jestli netrpíte nedostatečnou funkcí nadledvin. Držím palce.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: