Neustálé krvácení s problémy

Dobrý den, 12 let jsem užívala HA s vysokým hormonem, před rokem mi má doktorka změnila HA na nízký skoro žádný hormon. Začaly mi problémy spojené s bolestmi břicha, hlavy, silné a nepravidelné cykli, skusila jsem vyměnit už několik HA, ale problémy pořád přetrvávají. Před 14-ti Dny jsem začala špinit, a ted už i krvácím. Přemýšlela jsem už i nad hormonální injekcí, četla jsem na internetu, že by problémy ustaly. Prosím poraďte děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte na mysli Depo-proveru, většina žen skutečně při ní přestává menstruovat. Může to však trvat několik měsíců, než k vymizení krvácení dojde, první měsíce naopak můžete také nepravidelně krvácet či špinit. Další možností je hormonální nitroděložní tělísko -Mirena, které způsobuje u většiny žen také ztrátu menstruačního krvácení. Poslední možností je odstranění dělohy, které by připadalo v úvahu např. v takovém případě, kdy kvůli velkým krevním ztrátám trpíte chudokrevností.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: