Neustálé špinění

Dobrý den, mám problém, že neustále špiním. Antikoncepci jsem začala brát v 18 (nyní je mi 26let), snášela jsem ji naprosto normálně, pak ale nastaly problémy asi ve 24letech-během jednoho roku jsem přibrala 10kg při stejném způsobu života, které doteď nemůžu shodit žádným způsobem a pak se přidalo špinění. Gynekolog se mi snažil tabletky měnit, dával mi i nějaké, že by snad měly trochu pomoct upravit hmostnost, ae oba problémy mi zůstaly. Myslela jsem, že po porodu se to snad upraví, ale trvá to stále. Zkoušíme teď injekci Depo provera, včera jsem byla na druhé dávce, ale zatím se také ještě nic nemění.Gynekolok mi slibuje, že po této dávce už by se to mělo začat upravovat. Moc už nekojím (syn má 7 měsíců)-jen ráno a velmi málo. Chtěla jsem se zeptat, čím by to mohlo být, žádné zdravotní problémy nemám. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčinou špinění může být nějaká hormonální dysbalance. Extra dodávané hormony by měly tuto nerovnováho stabilizovat. Virtuálně vás ale vyšetřit nemohu a tudíž ani poskytnout lepší informaci. Je to tedy v rukou vašeho gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x