Nevím co to je.

Příteli se na noze občas objeví tyto stroupky, nevíte co by to mohlo být ? Prý ho to ted pálí a štípe. Než se mu vytvoří, tak ho to místo prý hrozně světí . Ale nevěřím, že by si to rozkrábal až do takovýhto boláků.

Odpověď odborníka:

Podle této fotografie je obtížné se vyjádřit, podobný obraz je u všech svědivých kožních chorob. Může jít o atopický ekzém, ložiska a pupínky by se měly hned v počátku ošetřovat protizánětlivou mastí, aby vůbec k rozškrábání nedošlo ( třeba ve spánku).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x