Nevlhnu při sexu

Dobrý den, je mi 17 let a právě jsem začala užívat antikoncepci minesse(teprve jsem dopotřebovala 1. blistr) Mám přítele se kterým jsem dříve měla sex často a bez problému, od doby co beru HA mám problém se zvlhčením (respektive-nevlhnu vůbec) i když jsem vzrušená. Sex se stal bolestivím, a bez lubrikacniho gelu prakticky nemoznym s lubrikačnim gelem pak neni problém ale to mi trochu vadí, chybí tomu spontánost a tak. chci se tedy zeptat zda-li to samo přejde nebo je to vedlejší a trvalý učinek HA nebo co mám dělat!!!! :( děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vzhledem k Vašemu věku bych doporučovala zvolit jinýý preparát antikoncepce, ten. co užíváte obsahuje velmi nízké hladiny hormonů, což u některých žen může způsobovat obtíže v sexu. Obecmě ale antikoncepce sama o sobě problémy v sexu nezpůsobuje, pouze se na nich může spolupodílet s dalšími faktory. Myslím si, že vhodnější preparát to vyřeší.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: